Home
MLB 14 The Show News Post



MLB 14 The Show finally has a release date: April 1 for PS3/Vita and May for PS4 users.

Check out the trailer for the PS3 version. More to come.

What do you think about the dual release dates?

Game: MLB 14 The ShowReader Score: 8.5/10 - Vote Now
Platform: PS Vita / PS3 / PS4Votes for game: 12 - View All
MLB 14 The Show Videos
Member Comments
# 1 TheBleedingRed21 @ 02/13/14 10:11 AM
May? Wow.. Disappointed honestly but it will be worth the wait.
 
# 2 JazzMan @ 02/13/14 10:11 AM
 
# 3 gcoons22 @ 02/13/14 10:12 AM
ugh....May
 
# 4 HustlinOwl @ 02/13/14 10:12 AM
Quote:
Originally Posted by TheBleedingRed21
May? Wow.. Disappointed honestly but it will be worth the wait.
Same here, hope it is bug free for most part and online league/franchises starting late
 
# 5 markprior22 @ 02/13/14 10:14 AM
Will there be any PS3 to PS4 upgrade offers?
 
# 6 cardinalbird5 @ 02/13/14 10:15 AM
I am more disappointed with the PS3 release.

I don't mind them pushing back the PS4 release to make sure it is bug free, but PS3 version should be ready to go!

Ugh back to MLB 13 for 2 months...
 
# 7 aguero90 @ 02/13/14 10:16 AM
Damn, I was really hoping for April. Wish I still had my ps3!
 
# 8 b22gamer @ 02/13/14 10:17 AM
sooo..was this just a release date trailer? didn't see much graphical, or movement changes from last years game. (not necessarily a bad thing)
 
# 9 gcoons22 @ 02/13/14 10:19 AM
Notice....May.....no specific date. My guess is late May. Which is all good if it means the game is bug free as mentioned earlier.
 
# 10 ScouserHUN @ 02/13/14 10:21 AM
One word: disappointing...
 
# 11 JoeMimic @ 02/13/14 10:22 AM
Looks like they changed CC's body type.
 
# 12 adayinthelife @ 02/13/14 10:23 AM
Quote:
Originally Posted by b22gamer
sooo..was this just a release date trailer? didn't see much graphical, or movement changes from last years game. (not necessarily a bad thing)
Yeah, to be honest that trailer gave me no reason not to just wait it out for the PS4 version. I got a little excited reading the post when it mentioned cross game saves across all 3 SKU's, but the trailer deflated that.

Oh well, hopefully that at least means Knight and the roster guys can begin doing their thing when the PS3 version drops, and then it will be ready when the PS4 version comes out.

I assumed this was going to happen, simply because of the lack of information. Definitely a bit of a let down, but I'm still extremely excited to get my hands on the PS4 version.
 
# 13 JazzMan @ 02/13/14 10:24 AM
Not sure why you guys are disappointed.

'07 was released in mid-May for the PS3 when it first came to the console after the PS2 version was released in February.
 
# 14 cardinalbird5 @ 02/13/14 10:25 AM
I am more disappointed with the PS3's release date. PS4 I can tolerate waiting to make sure the game plays well and bug free (which I honestly doubt), but I need something to play in the mean time lol.

Guess MLB 13 it is for 3 months.......
 
# 15 bhurst99 @ 02/13/14 10:25 AM
I'm surprised the PS3 version isn't coming out until April 1 considering it came out in early March last season.

I'm also surprised there isn't a more firm date in May for the PS4 release for marketing reasons.

I wonder what happens first the PS4 release or Canadian cover boy Brett Lawrie getting injured? LOL.
 
# 16 RyanLaFalce @ 02/13/14 10:26 AM
Has there been a mention of "upgrade discounts" in any articles? If i were to buy it on PS3 at full price, I should not be paying full price for the PS4 version.
 
# 17 Mikeatris @ 02/13/14 10:28 AM
Quote:
Originally Posted by aguero90
Damn, I was really hoping for April. Wish I still had my ps3!
I still got my PS3 but no way I'm double dipping. Man this is disappointing to say the least. Well I guess I will just play a whole lot of Titanfall until then. Don't want to change subjects but speaking of Titanfall as much as I was a 360 guy over the PS3 I am so ready to throw the One out the window. I have bout done had it with that damn console.
 
# 18 MrOldboy @ 02/13/14 10:29 AM
Quote:
Originally Posted by RyanLaFalce
Has there been a mention of "upgrade discounts" in any articles? If i were to buy it on PS3 at full price, I should not be paying full price for the PS4 version.
Not yet, but I'd be very sad if they did not offer this as a first party Sony game. The system is aready in place and worked fine. I used it for AC4. Even if saves don't carry over it would be a nice gesture to fans to allow them to fill the void until the PS4 release for $10 more than they would have to pay for the PS4 game by itself.
 
# 19 chaz526 @ 02/13/14 10:29 AM
Skinny CC!
 
# 20 Sco291 @ 02/13/14 10:30 AM
Quote:
Originally Posted by b22gamer
sooo..was this just a release date trailer? didn't see much graphical, or movement changes from last years game. (not necessarily a bad thing)
That's because it's the PS3 and as has been stated numerous times, they've maxed out to console into oblivion. Don't expect the graphics on PS3 to drastically improved anymore haha those days I think are pretty much gone!
 

« Previous12345678910Next »

Post A Comment
Only OS members can post comments
Please login or register to post a comment.