Home
NBA 2K14 News Post

Check out the NBA 2K14 screenshot comparison of Ben McLemore and Xavier Henry current-gen vs. next-gen.




Game: NBA 2K14Reader Score: 6/10 - Vote Now
Platform: PC / PS3 / PS4 / Wii U / Xbox 360 / Xbox OneVotes for game: 97 - View All
NBA 2K14 Videos
Member Comments
# 1 swaggedout @ 10/26/13 10:43 PM
Wow, what an improvement. Can't say that this is 2k14.5
 
# 2 HakeemOlajuwon @ 10/26/13 10:57 PM



 
# 3 turty11 @ 10/26/13 11:09 PM
xavier kinda looks like derek fisher in that CG dribbling screenshot.

the difference is just amazing but not enough to squeeze $500 out of me
 
# 4 Techlive @ 10/26/13 11:16 PM
Quote:
Originally Posted by turty11
xavier kinda looks like derek fisher in that CG dribbling screenshot.

the difference is just amazing but not enough to squeeze $500 out of me
Then how about $400....lol
 
# 5 HakeemOlajuwon @ 10/26/13 11:17 PM
Do you remember few weeks ago when CG version was beautiful ?
Now it looks like Ios version haha
 
# 6 Phreezy P @ 10/26/13 11:20 PM
The skintones look greatly improved.
 
# 7 basketball444 @ 10/26/13 11:25 PM
Quote:
Originally Posted by airaron32
The skintones look greatly improved.
Jersey colors looking more accurate too.
 
# 8 turty11 @ 10/26/13 11:31 PM
jerseys dont fly through bodies anymore, but unfortunately limbs do
 
# 9 Techlive @ 10/26/13 11:36 PM
Quote:
Originally Posted by turty11
jerseys dont fly through bodies anymore, but unfortunately limbs do
With a new engine seems like this game is still based off animations this should have been addressed.
 
# 10 turty11 @ 10/26/13 11:38 PM
Quote:
Originally Posted by Techlive
With a new engine seems like this game is still based off animations this should have been addressed.
agree 100%


--on a side note anyone know where i can still pre order a ps4
 
# 11 WaddupCouzin @ 10/26/13 11:38 PM
Quote:
Originally Posted by turty11
xavier kinda looks like derek fisher in that CG dribbling screenshot.

the difference is just amazing but not enough to squeeze $500 out of me
You mean 1996 Derek Fisher? Lol. Dude been bald since 2004! Lol.

Sent from my SGH-T889 using Tapatalk
 
# 12 King_B_Mack @ 10/27/13 12:00 AM
Quote:
Originally Posted by Techlive
With a new engine seems like this game is still based off animations this should have been addressed.
Care to share which video game in the history of ever hasn't been?
 
# 13 Techlive @ 10/27/13 12:02 AM
Quote:
Originally Posted by turty11
agree 100%


--on a side note anyone know where i can still pre order a ps4
Nah sorry man Amazon opened back up pre-orders but I think they got filled pretty fast though.
 
# 14 Techlive @ 10/27/13 12:07 AM
Quote:
Originally Posted by King_B_Mack
Care to share which video game in the history of ever hasn't been?
None that I know of actually but hey this suppose to be next-gen right?
 
# 15 Dr. Banner @ 10/27/13 12:22 AM
Quote:
Originally Posted by swaggedout
Wow, what an improvement. Can't say that this is 2k14.5
The gameplay, you might can say that.
 
# 16 sk @ 10/27/13 12:24 AM
Quote:
Originally Posted by Techlive
None that I know of actually but hey this suppose to be next-gen right?
lol, well if you're gonna say that then you might as well say that the game looks disappointing because you can still tell the difference between reality and the game....but they it's a next gen game right?
 
# 17 P4LII @ 10/27/13 12:41 AM
Quote:
Originally Posted by turty11
agree 100%


--on a side note anyone know where i can still pre order a ps4
I went to a local Sony store an they reopended there preorders an I preordered one but idk if its just that store or alot.
 
# 18 radatdude2 @ 10/27/13 12:51 AM
Wow the difference is incredible !!! I hope they keep releasing screen shots


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
# 19 Daseffects @ 10/27/13 12:56 AM
I would like to see some white players, those are the ones that always look off to me.
 
# 20 radatdude2 @ 10/27/13 01:11 AM
Quote:
Originally Posted by Daseffects
I would like to see some white players, those are the ones that always look off to me.
Please let it be bird man I'm interested to see how his hair looks


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

« Previous123Next »

Post A Comment
Only OS members can post comments
Please login or register to post a comment.