Home
News Post

Check out the new NBA 2K9 videos, featuring the following players:

Andre Iguodala
Carlos Boozer
Steve Nash
Chauncey Billups
Greg Oden
Kevin Garnett
Monta Ellis
Derrick Rose

Game: NBA 2K9Reader Score: 8.5/10 - Vote Now
Platform: PS2 / PS3 / Xbox 360Votes for game: 71 - View All
NBA 2K9 Videos
Member Comments
# 1 Scoop 24 @ 09/24/08 11:23 PM
@ the rose dunk.
 
# 2 BTB @ 09/24/08 11:28 PM
KG BABY... gettin on that squad
 
# 3 DC @ 09/24/08 11:29 PM
All those damn left handed dunks.......
 
# 4 TMagic @ 09/24/08 11:29 PM
This can't be in game footage. It just can't be.

Yes, I finally gave in and watched these videos.

I still have not watched anything else. Just these.

Is this how good the other videos look?
 
# 5 DC @ 09/24/08 11:31 PM
Quote:
Originally Posted by Scoop 24
@ the rose dunk.
What that fantasy windmill in traffic?
 
# 6 Scoop 24 @ 09/24/08 11:34 PM
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican
What that fantasy windmill in traffic?
yea impressive animation, just at a inappropriate time in traffic.
 
# 7 Hassan Darkside @ 09/24/08 11:34 PM
Good looks. Does this mean we can finally pass out of layups now?
 
# 8 AlexBrady @ 09/24/08 11:35 PM
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican
All those damn left handed dunks.......
You realize that those Oden dunks are all the same right? They just used different angles.
 
# 9 Gmoney2002 @ 09/24/08 11:35 PM
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican
What that fantasy windmill in traffic?
Haha I hear you DC but these are the best videos of in-game footage to date. Wow.
 
# 10 bizcanos @ 09/24/08 11:38 PM
Nice videos
 
# 11 Salhus @ 09/24/08 11:39 PM
Not likin the sig shots, and there is no way you will see Oden block Bynum like that. Also, Oden will never be as good as Bynum. It will be Bynum and Oden as the greats with Amare and Dwight not far behind. Just not true centers.
 
# 12 trobinson97 @ 09/24/08 11:40 PM
Quote:
Originally Posted by salhus47
Not likin the sig shots, and there is no way you will see Oden block Bynum like that. Also, Oden will never be as good as Bynum. It will be Bynum and Oden as the greats with Amare and Dwight not far behind. Just not true centers.

What?
 
# 13 Salhus @ 09/24/08 11:43 PM
Quote:
Originally Posted by trobinson97
What?
IMO
 
# 14 ProfessaPackMan @ 09/24/08 11:45 PM
Quote:
Originally Posted by trobinson97
What?
Just let it go man lol. You already know how around this time of the year is when you'll see some of the most wild,funniest things you seen on the internet.
 
# 15 DC @ 09/24/08 11:47 PM
Oden wasn't the only one dunking with his left. Boozer got one too
 
# 16 DakkoN @ 09/24/08 11:49 PM
Some of the clips in each video are from Momentous' trailer so he probably filmed these too
 
# 17 TMagic @ 09/24/08 11:49 PM
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican
Oden wasn't the only one dunking with his left. Boozer got one too
Boozer always dunks with his left though.
 
# 18 DC @ 09/24/08 11:52 PM
Yea they didn't know that though. It was an accidental sig move
 
# 19 trobinson97 @ 09/24/08 11:55 PM
Quote:
Originally Posted by ProfessaPackMan
Just let it go man lol. You already know how around this time of the year is when you'll see some of the most wild,funniest things you seen on the internet.

Man, I swear, I'm definitely gonna have to pull a Sage man, only I am gonna have to dip before the game drops. The posts around here get more and more ridiculous everyday. It's frustrating as hell.
 
# 20 The 24th Letter @ 09/24/08 11:57 PM
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican
All those damn left handed dunks.......
bruh......just, stop.
 

« Previous12345Next »

Post A Comment
Only OS members can post comments
Please login or register to post a comment.