Home
News Post

Ugh. What can I say, the Boys got hammered, embarrassed, humiliated, crushed, beaten...The list goes on. Not to take anything away from the huge win by the Skins, but the Cowboys offensive line has to be the 2nd worst in the league, only trailing the great Houston Texans O-line, but I think the Boys can give them some competition. The fans wanted to see the Boys get aggressive, including myself, well...This is what happens when the Boys get aggressive with a weak offensive line, they get Bledsoe killed. With no protection it is very difficult for any team to be very aggressive, I guess Max Protect is the only way the Boys can do anything on offense. It's quite embarrassing really, I mean the Boys lost to the Redskins 35-7, come on...35-7, that is just plain sick. This entire week is going to be very painful for me, ugh. They have to go to Carolina next week to? Yeah, that game doesn't look to be shaping up to be very pretty. Oh well, it's not quite over yet, but yesterday's game has almost stuck a fork in em'.

I guess we can finally stop talking about the Colts undefeated season huh? The Chargers looked like the hungrier team out there yesterday. I'm sure the Colts will bounce back, but I don't see how the Chargers make the playoffs with what is left on their schedule, I'm sure the Colts are more than happy about that, lol. I wanted to see the Colts do it, but it's extremely hard to do.

I guess I'll be starting up some seasons/franchises in NBA 2K6 and Madden 06 tonight, other than that, not much else going on.

In other news...Got some news links of your own? Post it here!

Happy Birthday to the following OS'ers!
MVPlaya, GotQueen16 (25), marshallfever (18), IShoPaTkMarT (17)

Enough about me, what's up with you? How was your weekend?

Member Comments
# 1 ehh @ 12/19/05 10:03 AM
Hmm, quiet morning on OS.


I wish it was the same for me at work, it's been a HELLISH morning. I work for a small VoIP company and a virus got onto our switch/network somehow and it's f'ing everything up big time. Furious customers are calling in left and right cause their phones aren't working, not fun.


The weekend was okay, pretty low key. Friday night was just a relaxed night, played poker with the boys. Six-person no-limit Hold 'Em tourney, just a $10 buy-in cause we like to keep it friendly. Friendly is fine with me, since I won both tourneys we played. Some nice extra spending cash for the weekend.

Saturday I didn't end up having to work, so I watched Michigan blow it against ULCA. Awful perimeter shooting really did 'em in, and some VERY sloppy play and lack of taking care of the ball. The team isn't a Top 25 team still which is disappointing, but they better make the NCAA's. I think Amaker's time may be winding down in Ann Arbor.

After that I did most of my X-Mas shopping, which was a big mistake to go to the mall at 3pm on the Saturday before Christmas. It's such a pain to Christmas shop for adults, my family always says "don't get me anything" or "just get me a CD" or something annoying. Well, I finally gave in and said screw it, I'll get you what you asked for. Some nice slippers for Dad, a country CD for Mom and the Rent Soundtrack for Sis. Of course I'll get them some other small stuff, some lotto tickets and gift certificate to a nice resturant like usual. My Sis and I are thinking about splitting the cost of a hotel room at Mohegan Sun (the casino) for a night for our 'rents. My Mom would probably hate that though for some stupid reason.

Saturday night we just went to a quiet local bar and chilled with some of my friends. Just drank some Guiness, got some food and chatted it up about life, nice relaxing evening.

Yesterday was chill. Went to the gym in the AM, then I watched UConn destroy New Hampshire and bits and pieces of the Dolphins game since they have barely been on TV up here this year. Spent the rest of the day being a bum and watching movies and doing some useless stuff on my computer.........real exciting.
 
# 2 dagger55 @ 12/19/05 10:24 AM
Wells its been an intresting morning so far.

I am in charge of my lil bro today, so i had to get him up and ready for school. he had two nine weeks test today, and he conviently "didnt feel good." so i had to make the unpopular call and say he was bluffing and that he had to go to school. so he goes. takes the first test in first block, then goes and throws up in the nurses office. so i guess i missed that one.


Mom is having a rough couple days. she is having some liver and heart complications from her bone marrow transplant, so keep her in your thoughts.


Date #2 is tonight with my new woman. and wierdest thing. i met her cousin last night while i was eating, because a guy that was eating with me saw him and they just started talking, and then next thing we know we figure out they are cousins. apparently she has mentioned to him that im a great guy....

now its off to play some geo wars on my 360. i plan on cracking a million today. that is all
 
# 3 Steve_OS @ 12/19/05 10:54 AM
Quote:
Originally Posted by ehh
Hmm, quiet morning on OS.


I wish it was the same for me at work, it's been a HELLISH morning. I work for a small VoIP company and a virus got onto our switch/network somehow and it's f'ing everything up big time. Furious customers are calling in left and right cause their phones aren't working, not fun.


The weekend was okay, pretty low key. Friday night was just a relaxed night, played poker with the boys. Six-person no-limit Hold 'Em tourney, just a $10 buy-in cause we like to keep it friendly. Friendly is fine with me, since I won both tourneys we played. Some nice extra spending cash for the weekend.

Saturday I didn't end up having to work, so I watched Michigan blow it against ULCA. Awful perimeter shooting really did 'em in, and some VERY sloppy play and lack of taking care of the ball. The team isn't a Top 25 team still which is disappointing, but they better make the NCAA's. I think Amaker's time may be winding down in Ann Arbor.

After that I did most of my X-Mas shopping, which was a big mistake to go to the mall at 3pm on the Saturday before Christmas. It's such a pain to Christmas shop for adults, my family always says "don't get me anything" or "just get me a CD" or something annoying. Well, I finally gave in and said screw it, I'll get you what you asked for. Some nice slippers for Dad, a country CD for Mom and the Rent Soundtrack for Sis. Of course I'll get them some other small stuff, some lotto tickets and gift certificate to a nice resturant like usual. My Sis and I are thinking about splitting the cost of a hotel room at Mohegan Sun (the casino) for a night for our 'rents. My Mom would probably hate that though for some stupid reason.

Saturday night we just went to a quiet local bar and chilled with some of my friends. Just drank some Guiness, got some food and chatted it up about life, nice relaxing evening.

Yesterday was chill. Went to the gym in the AM, then I watched UConn destroy New Hampshire and bits and pieces of the Dolphins game since they have barely been on TV up here this year. Spent the rest of the day being a bum and watching movies and doing some useless stuff on my computer.........real exciting.
Hey bro, what are the advantages/disadvantages of VOIP telephone systems? Our cable provider is nagging us to join, but I haven't even started to look into it.

LOL, yeah...it is hard shopping for the parents, etc. I never can figure out what they want or need. It sucks, they've done so much for me, but yet I can never figure out what to get them. I haven't done ANY Xmas shopping yet either haha...I need to start very soon tho.

I'm going to start working out again today. A combination of my wrist and being sick has kept me off for 3 weeks. I'm starting today and will be doing a new routine, just changing things up a bit. Hopefully I'll notice some changes in a few months.
 
# 4 Steve_OS @ 12/19/05 10:56 AM
Quote:
Originally Posted by dagger55
Wells its been an intresting morning so far.

I am in charge of my lil bro today, so i had to get him up and ready for school. he had two nine weeks test today, and he conviently "didnt feel good." so i had to make the unpopular call and say he was bluffing and that he had to go to school. so he goes. takes the first test in first block, then goes and throws up in the nurses office. so i guess i missed that one.


Mom is having a rough couple days. she is having some liver and heart complications from her bone marrow transplant, so keep her in your thoughts.


Date #2 is tonight with my new woman. and wierdest thing. i met her cousin last night while i was eating, because a guy that was eating with me saw him and they just started talking, and then next thing we know we figure out they are cousins. apparently she has mentioned to him that im a great guy....

now its off to play some geo wars on my 360. i plan on cracking a million today. that is all
LOL, way to go big bro!

Oh man, I'll definitely keep her in my prayers.

Good thing you didn't start hitting on her, lol. Hope date #2 goes well.

What is Geo Wars? I've heard a lot of people talk about it, but have been too lazy to check it out.
 
# 5 dagger55 @ 12/19/05 10:58 AM
Quote:
Originally Posted by Steve_OS
What is Geo Wars? I've heard a lot of people talk about it, but have been too lazy to check it out.
best way to describe it? virtual crack.
 
# 6 TheLetterZ @ 12/19/05 11:07 AM
Finals are done! WOOOOOOOOOO!
 
# 7 Shaver @ 12/19/05 11:12 AM
Christmas Week at my company is...well...painful.

To start off the week, I am exhausted from the weekend. My girls have decided to move into separate bedrooms finally, so I spent the bulk of this weekend converting their playroom into my 5 year old's new bedroom. I was skeptical with the colors and designs my wife picked, but I must say... it came out nice as hell. Just a ton of detail work on the painting which takes forever! My forearms were screaming last night.

Saturday I also ventured out to the land of community and commerce (The Mall) for some gift shopping for the wife. It went pretty well. For about the 7th year in a row, I have contributed my part to the CEO of Helzberg Diamonds making his Yacht payment. The nice thing this year is that my wife has totally gotten into this health kick this year, so I got to get her some nice stuff. Some workout clothes. Stuff for the gym. I paid her next 12 visits with her personal trainer. Stuff I know she'll actually use. She's halfway to her fitness goals that she has set...and I'm super proud of her.

I bought a new snowblower while I was out Saturday too. This bitch can throw some snow. I can hit the kids in a full sprint from 30 feet!!!

Capped the weekend off last night with the 5 year old coming down with a bit of the Flu. She couldn't even keep water down last night. Seems to be better this A.M., but she ended up sleeping in bed with my wife and I slept in her twin size bed. I feel rode hard and put away wet this morning. I'm sure the bed doesn't feel so great either.

Lions.... don't get me started...

Anyway... back to work...

They decided to squeeze the quarterly sales meeting in this week as well. So we're all busy as hell, plus the Salespeople are in from all over the country. My Prez is off to Cancun for 6 weeks on Thursday, so we all have to do 3 weeks worth of projects and meetings in 3 days. All that, plus half my staff is blowing throught the rest of their PTO (Paid Time Off) this week before the end of the year. That means that by Thursday it will be me and the Janitor here.

Ho... Ho... Ho...
 
# 8 forensicd @ 12/19/05 11:38 AM
I spent the weekend in a cabin 3 miles into the woods with my wifes family. Hows that sound? It wasnt too bad though, as the majority of the time i was chasing my 1 1/2 year old son around, trying to keep him from running into the wood burning fire stove.

How about those dolphins! 4 in a row and counting, hoping to make it 6 by end of the year. A win in New England the final game would do wonders for them next year.

The Hoosiers play tonight at charlotte, and I am very puzzled by the schedule IU has for december. We play no home games at assembly hall in december, instead go to Indiana State, Butler, Ball state, charlotte, and kentucky in the RCA dome. How can a team as big as indiana not have the smaller schools come to assembly hall? It makes no sense, and whoever schedules the games needs to be fired, as december is when we need the wins to get ready for big ten season.

I have yet to buy any xmas presents except for some for my son. I hate xmas shopping, becuase I always spend way too much money in the end. I may go the easy route of buying gift certificates for all, becuase I just dont have time anymore to spend all day shopping for 20 different people. I heard that internet thing is good for shopping though
 
# 9 dagger55 @ 12/19/05 01:30 PM
Quote:
Originally Posted by dagger55
now its off to play some geo wars on my 360. i plan on cracking a million today. that is all
call me a physic. ONE MILLLLLLLLLLLLLLION

my proudest videogame accomplisment
 
# 10 blackceasar @ 12/19/05 01:32 PM
The dam weekend wasnt long enough for starters! When the hell is it ever??? I had the great pleasure though on sunday to make good on what I told my g/f, that Dallas wasnt going to beat Washington. I knew da Boys would loose but I didnt think they were gonna get double penetrated with no vaseline lol. Bill Parcells looked like he was having a stroke out on the field. LOL. Yes I live in Dallas, and yes I root for them..but unlike most Cowboys fan you come across Im a REALISTIC fan. IMO Dallas isnt as good as thier record states. They are inconsistent, Drew Bledsoe is a lame QB but is the best option they have. Hes old, slow, and he just seems like he's half asleep when he plays. Its like once he sees any defender breaking through the line rather than make any kind of effort to keep the play alive, he just goes into (okay, ill let you sack me, just dont hit me hard).. Glenn and K Johnson are getting old...they are GOOD dont get me wrong but they are not at the level to where they can make up for having a bad QB which Drew is (i dont care if he has a couple of 300 yard games this year). I feel bad for Dallas fans because its going to get ALOT worse over the next 3-4 years than it will get better.

Thier defense is going to be okay, we just need to draft another safety who can actually cover and go ahead and let Roy eat a couple of big macs and move to the LB position. Other than that, the defense is only gonna get better...but the offense is only gonna get worse. There is no heir apparent to Bledsoe, lol..and Drew himself sucks IMO. Keyshawn and Glenn arent getting any younger, and there are no real upcomming true number 1 WR threats on that team to step up. You think the Dallas offense is shotty now? Wait two more years, its only gonna get worse. There are no real answers at WR, RB (cuz Bill cant make up his mind who he really wants to play there), and definately no answer at QB. The O-line is even on the decline, I dont care if you got Allen and the other Pro Bowler, they cant stay healthy and they are old too. Dallas will miss the playoffs this year, and next year they wont even come close to the Playoffs (unless we can get Culpepper lol)..Dallas is going to be back in 5-11 mode for the next few years until we can get some real stars on the offensive side of the ball. Okay enough about that.

Im at work, id rather be home in bed or playing my 360. Man I dont understand how I played my 360 on a regular TV for as long as I did. HDTV is KING BABY! This xmas is going to suck because I dont really have any vacation time left to take so im gonna get the standard Friday and Monday off...Im not gonna get to rest because I have to go to my g/f folks on xmas eve..then she THINKS shes dragging me to church on xmas day. FOCK THAT ISH! Im not missing my sports games! I wanna see Kobe vs. Shaq in HD baby!..plus im the most non-religious person you will meet (If I werent black, I would swear George Carlin was my real father). Its 12:15 and I literally havent done anything today yet at work. I have spent almost 1 whole hour just on trips to the bathroom cuz I wolfed down two Chick Fi Lay breakfast biscuits and its acting like a catalyst for my digestive system lol.

Im sleepy,, tired, hungry (cuz I just got rid of 7 pounds of undigested food), and I wanna go home and play more World of Warcraft. I did go see Syrianna over the weekend. EXCELLENT MOVIE...on top of that, I spent some time in the Army as an Intel analyst and so did my brother...I will tell you this...85-90% of the stuff you see in the movie is accurate..and the stuff thats not accurate isnt the stuff that youd think isnt accurate. The really bad stuff that we do is what they were rigiht on the money on..but enough on that, I dont wanna offend people with W04 stickers on the back of thier SUV's lol.

I have too many games to play, not enough time to play them. Why do I do this? Im like a crack feind whos more addicted to the purchasing of the crack than the smoking of it. Right now, unopened I have Magna Carta, Resident Evil 4, World Poker Tour, Fable the lost Chapters, and The Movies...all were bought over the past 3 weeks..and I have yet to open any of them. Someone smack me..well I take that back..they have been opened and stuffed away in my library so my g/f doesnt know I bought more games. *evil grin*.

Back to xmas. Its a double edged sword for me this year. My g/f bought me a 2000.00 + TV for my office and some other stuff on top of that. Does that mean I have to spend 2000.00+ on her? Where im screwed is this. If i had to buy the TV myself, I wouldnt have bought it anytime soon. I wasnt dropping 2000.00 on ANYTHING anytime soon. LOL...but she did, so I got the TV for free..or at least I thought.. cuz now I feel compelled to buy 2000.00 worth of crap for her...and if I do that...its just like I bought the TV my dam self! lol. Bah humbug!..I PEE ON CHRISTMAS!!!!! (unless i get presents without having to buy any lol) Isnt it the thought that counts anways? If thats true then "i THOUGHT about buying my g/f a new car" LOL...so am I in the clear now?? God I'm a bastad. Im sitting here on company time figuring out ways to make out good on Xmas. On top of that.. there are about 11 hot chicks in my office and I had to stop writing here for a minute to flirt with two of them (its good to be the only brotha at work...I get that "curiosity" mack)..you know... "ive always fantasied about being with a black man" type mack lol..

Okay, Im going to actually work now...or at least set my monitors up so people who come into my cube THINK im working.
 
# 11 SPTO @ 12/19/05 01:48 PM
Afternoon,

Well I came back from the Funeral. Last night I went to the viewing and I made a little speech. Let's just say most of the people were crying. It was very sad.

I'm supposed to go to the mall (again) in a couple hours as I didn't get to spend much time yesterday. After today things will be back to normal and mostly ho hum.

I have to say tho that there's advantages to having my mother working in retail. The Bay is her store's parent store and so she was able to get a 20% discount on top of "scratch and save" discounts yesterday. So I bought a pair of expensive jeans and 3 pairs of socks for only $80.03!
 
# 12 The GIGGAS @ 12/19/05 02:07 PM
This has been the only day in my HS career that I have turned in everything expected of me. It is a miracle. I leave in about 4 minutes to go to the doc.

I'll be shopping afterwards, and then there's the winter concert to sing at. Wooo ****ing hoo.
 
# 13 VanCitySportsGuy @ 12/19/05 02:15 PM
Not getting much feedback from the entertainment form so I'll provide a link here
http://forums.operationsports.com/vB...d.php?t=153935

I'm getting a laptop and that's what I'm thinking of purchasing. I'm hoping it suits my needs but I'm not a computer expert. Thoughts?

I had a wonderful dinner at a upscale Japanese restaurant the other night. Steve was the chef ..... j/k
I know the quality of food may take a hit, but I prefer to go to all-you-can-eat Jap restaurants because it's much cheaper. I ordered a Dynamite Roll as an appy and it was $6. Sushi is so expensive. I just wonder what the mark up is.
 
# 14 blackceasar @ 12/19/05 02:31 PM
Quote:
Originally Posted by asianflow
Not getting much feedback from the entertainment form so I'll provide a link here
http://forums.operationsports.com/vB...d.php?t=153935

I'm getting a laptop and that's what I'm thinking of purchasing. I'm hoping it suits my needs but I'm not a computer expert. Thoughts?

I had a wonderful dinner at a upscale Japanese restaurant the other night. Steve was the chef ..... j/k
I know the quality of food may take a hit, but I prefer to go to all-you-can-eat Jap restaurants because it's much cheaper. I ordered a Dynamite Roll as an appy and it was $6. Sushi is so expensive. I just wonder what the mark up is.
Yeah, that should suit your needs. Personally for me though Im a Mac guy... love my G4 Titanium Powerbook..but I own both mac and PC machines in the house..but seeing I work in the graphic/web/multimedia design feild I just prefer to work on a mac. Dell's make decent computers, you should be fine. I would see if you can go up to a 160gb or 120gb HD but other than that, youre fine..and even if you run outta HD space cuz of MP3's you can always just get an ipod (they are windows and mac compatible) or just get a cheap 80GB external firewire drive.
 
# 15 Steve_OS @ 12/19/05 02:35 PM
Quote:
Originally Posted by dagger55
best way to describe it? virtual crack.
Interesting, might have to check it out.
 
# 16 Steve_OS @ 12/19/05 02:35 PM
Quote:
Originally Posted by ZXLT
Finals are done! WOOOOOOOOOO!
LOL, love that avatar bro.
 
# 17 Acid @ 12/19/05 03:37 PM
Dammit, my sister is home for one day...ONE, and the car already smells like cigarettes and **** is all over the car.



School was boring, I was half asleep all day, I got like 5 hours of sleep last night.
 
# 18 CharlieBrown @ 12/19/05 03:59 PM
Quote:
Originally Posted by Acid
Dammit, my sister is home for one day...ONE, and the car already smells like cigarettes and **** is all over the car.



School was boring, I was half asleep all day, I got like 5 hours of sleep last night.
That wasn't ****....
 
# 19 Acid @ 12/19/05 04:09 PM
Quote:
Originally Posted by CharlieBrown
That wasn't ****....
By ****, I meant just random stuff around the car, like trash.

You pervert.
 
# 20 Herbsinator @ 12/19/05 04:24 PM
Well, I'm just chillin' at home right now...NO SCHOOL FOR 3 WEEKS!!

But I finally did get my bike...and it looks freaking awesome...but there is some bad news. My parents informed me that I can't ride it until after christmas..because it is my "christmas present" and my sister would get jealous (she's 9). So it is just sitting down in my basement right now...looking at me. But I did get to ride it around the block once, before we put it away...the thing is smooth as silk. But that's all I got...BTW, Gun is a great game.
 

« Previous123Next »

Post A Comment
Only OS members can post comments
Please login or register to post a comment.