NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own... - Operation Sports Forums
Home

NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

This is a discussion on NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own... within the Pro Basketball forums.

Go Back   Operation Sports Forums > Basketball > Pro Basketball
Reply
 
Thread Tools
Old 12-27-2002, 04:15 AM   #1
Pro
 
OVR: 4
Join Date: Sep 2002
NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

This thread isn't meant to cause people to flame each other or anything of the sort. Just read the things people rhyme about with a cool head and enjoy them


Me and a friend were makin some freestyle sessions about the NBA and our teams, this is some stuff I came up with, my favorite team being the Nets...

Its like every shot is drastic, best all-around point guard in the league since Magic
Averages a double-double, if you don't know K-I Double D, it spells trouble
Any given night gives you a triple-double, shakin you like dice, breakin you like a bubble
Throwing the oop night after night, breakin' ankles, makin' you slower
Better not look back twice, you'll be cryin' before the show's over...
Swept in the finals by the godly Lakers... but proved all doubters wrong across miles and acres
This year they look like nothin' but fakers... might as well put on purple aprons and pose as bakers
We ARE the reigning beasts of the east... played the teams, killed em', then hid the evidence before a warrant was released...
Better get your team blessed, best go hire some priest... gotta hurry up, or may your asses REST-IN-PEACE

KBLegolas is offline  
Reply With Quote
Sponsors (you can remove in-post ad banners by registering or logging in)
Old 12-27-2002, 04:19 AM   #2
Vier.
 
TheMatrix31's Arena
 
OVR: 36
Join Date: Jul 2002
Location: Los Angeles, California
Posts: 51,189
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

That was pretty tight, but I dont think I can come up with one...I'm not gifted with that sorta thing....if you can do one for the Suns that would be sweet.
TheMatrix31 is offline  
Reply With Quote
Old 12-27-2002, 04:24 AM   #3
Pro
 
OVR: 4
Join Date: Sep 2002
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

Starbury is poo
He ain't nothin but a foo
Couldn't survive on the Nets, good thing they traded his ***
Still shoots too much, needs to distribute and pass


Can you sense my Starbury hatred? hehe Just playin with ya bro, maybe i'll think up a serious one when it's not so late at night....
KBLegolas is offline  
Reply With Quote
Old 12-27-2002, 04:42 AM   #4
Vier.
 
TheMatrix31's Arena
 
OVR: 36
Join Date: Jul 2002
Location: Los Angeles, California
Posts: 51,189
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

LOL....that was good for a not-serious one.


TheMatrix31 is offline  
Reply With Quote
Old 12-27-2002, 07:02 AM   #5
Pro
 
OVR: 6
Join Date: Oct 2002
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

They call me EA Bleek cuz I'm in the game...(oops that's not mine)

I don't rap, I do produce pop and rnb music lol...but I'll try this one...

Suba la bola,
Vente, vente,
If you want to beat me,
Then you better have game,
Cuz uhh...
Don't come weak,
I'll beat you on your own street,
Take your girl watchin,
And the nykes off your feet,
Playa...
It's gametime,
And this game is mine,
I'm like the studs on my ears,
And I'll always shine,
I can...
Put it up and it's always twine,
I can...
Take the lane,
Then go to the line,
Cuz...
All you can do is foul,
Tell me who's the one that's got you
Wearin ankle braces now,
It's all me,
J.A. the Dominican,
Mira,
We're not all Sammy Sosa loco,
I'm Jordan's twin.
arenas809 is offline  
Reply With Quote
Old 01-01-2003, 10:02 PM   #6
Rookie
 
OVR: 1
Join Date: Jan 2003
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

Here's my freestyle its not really all that much about the nba as in basketball in general. tell me what u think

see me in the lane slashin,
when on hardwood i'm an assasin,
i fake youir *** out, your *** i be passin
on all my shots i be cashing
your potatoes i be mashing
i don't need no gucci, i don't need no high class fashion
i all needs a basketball
so better bring your game, or don't bring your *** at all
but just a warning i got defense likeness to a brick wall
i'm impressed in da manner of a baby bouncing a plush ball
so do u got what it takes
cause these here some high stakes
and once you go you can't erase
just remember to save some face
cause you so crazy bad you a basketcase
markymark is offline  
Reply With Quote
Old 01-01-2003, 11:13 PM   #7
Rookie
 
OVR: 2
Join Date: Oct 2002
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

My game is so fresh and clean,
like outkast,
i cant be seen,
queens,
no they aint, shaq, they the kings
i gotz wings like,
Jordan
im in the air flyin
im soarin
u aint nuthin compared to mah game
all the peeps say yo *** is lame
dont, blame
me cuz u weak,
ima cross u over, where u at
is tha ball what u seek?
ima slam it in yo face
look back at u say "damn u a disgrace"
get on tha floor, tie my f#$&ing lace
this is just a lil taste,
im out,
cuz i aint got no more time to waste

Late
JZA17 is offline  
Reply With Quote
Old 01-02-2003, 09:24 AM   #8
All Star
 
OVR: 20
Join Date: Jul 2002
Location: Near Syracuse, N.Y.
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

Freestyle might be cool
but it certainly ain't old school
It makes it so easy to get to the rack
that I'm bringing this game back.

How's that?

Take care,
PK
pk500 is offline  
Reply With Quote
Old 01-02-2003, 09:54 AM   #9
MVP
 
OVR: 17
Join Date: Jul 2002
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

In reply to:

Freestyle might be cool
but it certainly ain't old school
It makes it so easy to get to the rack
that I'm bringing this game back.

How's that?




...
Whaaaazuuuuup is offline  
Reply With Quote
Old 01-02-2003, 12:06 PM   #10
Rookie
 
OVR: 1
Join Date: Nov 2002
Re: NBA Freestyle Rap Lyrics... come up with a few of your own...

OK, is It my time to shine, Im not a rapper, but I can busta ryme, When on the court I can ripp the twine, Bamma;s think Im TIVO they wanna press rewind. DC is what I rep, and all yall wanna keep talking about is MJ lossing a step, we aint mad ... but you betta step off, cause we might be the team to eliminate yo *** from the playoffs!!!!!!!!!!
MARKC is offline  
Reply With Quote
Reply


« Previous Thread | Next Thread »

« Operation Sports Forums > Basketball > Pro Basketball »


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 04:14 AM.

Top -